Servicevoorwaarden Boxsprings
Jouw officiële servicebewijs
Bewaar jouw originele aankoopfactuur van je nieuwe boxspring in combinatie met de servicevoorwaarden of servicecard uit de serviceset, of jouw originele aankoopfactuur van je nieuwe boxspring met het op naam geregistreerde certificaat dat je per post of e-mail hebt ontvangen. Één van deze combinaties geldt als jouw officiële servicebewijs.
Wat valt er onder de service?
Vlekkenservice
De meest voorkomende vlekken vallen allemaal onder All in House Service*.
Bij meubeltextiel reinigen wij vlekken van:
Alle dranken, zoals:
- Koffie, thee en chocolademelk
- Cola en andere frisdranken
- Wijn, bier en likeur
Alle voedingsmiddelen, zoals:
- Spaghetti, soep
- Pindakaas, chocoladepasta, jam
- Ketchup, mayonaise, curry
Alle lichamelijke vlekken van mens en huisdier:
- Transpiratie
- Huidvet
- Bloed
- Urine
- Braaksel
- Ontlasting
Constructieservice
Wij bieden de oplossing voor de volgende constructieproblemen*:
Verwijderen van pilling bij textiel
Verhelpen van overmatig inkuilen van ligplaatsen
Herstellen, vastzetten of vervangen van losgeraakte veren
Herstellen van losgeraakte stiknaden
Verhelpen van piep- en kraakgeluiden
Vastzetten van losgeraakte verbindingen
Vastzetten van losgeraakte knopen
Herstellen of vervangen van gebroken regelwerk
Herstellen of vervangen van elektrische delen zoals motoren, trafo’s, accu’s, e.d
Herstellen van bedieningsmechanieken
Bij een vlek is snelheid essentieel. Meld jouw vlek daarom altijd binnen 3 dagen na ontstaan zodat we jou zo snel mogelijk kunnen helpen. Zo houden we samen jouw meubel vlekvrij.
Wat valt buiten de service?
- Boxsprings die onjuist gebruikt worden
- Eigenschappen die horen bij meubelgebruik, zoals bijvoorbeeld normale slijtage en gebruikssporen
- Vlekken of schade die door chemische producten, transport of bij montage zijn veroorzaakt
- De service is persoonsgebonden en is niet overdraagbaar
Let op: All in House Service is geen reinigingsabonnement, het is een vlekken- en constructieservice. Opgespaarde vlekken en algehele aanvuiling vallen niet onder de service.
Heb je een probleem wat niet onder de service valt of heb je toch behoefte aan een volledige meubelreiniging? Ook hierbij helpen wij graag! Voor alle gevallen buiten de servicevoorwaarden gaan wij indien mogelijk samen met je op zoek naar een passende oplossing. Indien je hiervan gebruik wilt maken neem dan contact op met ons Customer Care team, zij helpen je graag verder.