Servicevoorwaarden Boxsprings 

Jouw officiële servicebewijs

Bewaar jouw originele aankoopfactuur van je nieuwe boxspring in combinatie met de servicevoorwaarden of servicecard uit de serviceset, of jouw originele aankoopfactuur van je nieuwe boxspring met het op naam geregistreerde certificaat dat je per post of e-mail hebt ontvangen. Één van deze combinaties geldt als jouw officiële servicebewijs.

Wat valt er onder de service?

Vlekkenservice

De meest voorkomende vlekken vallen allemaal onder All in House Service*.

Bij meubeltextiel reinigen wij vlekken van:

Alle dranken, zoals:

  • Koffie, thee en chocolademelk
  • Cola en andere frisdranken
  • Wijn, bier en likeur
 

Alle voedingsmiddelen, zoals:

  • Spaghetti, soep
  • Pindakaas, chocoladepasta, jam
  • Ketchup, mayonaise, curry
 

Alle lichamelijke vlekken van mens en huisdier:

  • Transpiratie
  • Huidvet
  • Bloed
  • Urine
  • Braaksel
  • Ontlasting

*Voor alle gevallen die buiten de vlekkenservice vallen gaan wij indien mogelijk samen met je op zoek naar een passende oplossing. Als klant van All in House Service geniet je dan van 50% korting op ons normale reinigingstarief. 

 Constructieservice

Wij bieden de oplossing voor de volgende constructieproblemen*:

  • Verwijderen van pilling bij textiel

  • Verhelpen van overmatig inkuilen van ligplaatsen 

  • Herstellen, vastzetten of vervangen van losgeraakte veren

  • Herstellen van losgeraakte stiknaden

  • Verhelpen van piep- en kraakgeluiden

  • Vastzetten van losgeraakte verbindingen

  • Vastzetten van losgeraakte knopen

  • Herstellen of vervangen van gebroken regelwerk

  • Herstellen of vervangen van elektrische delen zoals motoren, trafo’s, accu’s, e.d

  • Herstellen van bedieningsmechanieken 

 *Voor andere constructieproblemen kunnen wij mogelijk ook een oplossing bieden. Als klant van All in House Service geniet je van 50% korting op ons normale consumententarief.   

 

Zorg altijd dat er iemand van minimaal 18 jaar aanwezig is en voor een schone werkomgeving bij bezoek van onze service specialist zodat deze altijd goed zijn werk kan doen. Daarnaast moeten onze service specialisten voor hun eigen veiligheid altijd hun werkschoenen dragen in huis. Zo zorgen we er samen voor dat jouw meubel in topconditie blijft. Dankjewel.

Bij een vlek is snelheid essentieel. Meld jouw vlek daarom altijd binnen 3 dagen na ontstaan zodat we jou zo snel mogelijk kunnen helpen. Zo houden we samen jouw meubel vlekvrij. 

Wat valt buiten de service?

  • Boxsprings die onjuist gebruikt worden
  • Eigenschappen die horen bij meubelgebruik, zoals bijvoorbeeld normale slijtage en gebruikssporen
  • Vlekken of schade die door chemische producten, transport of bij montage zijn veroorzaakt
  • De service is persoonsgebonden en is niet overdraagbaar
 

Let op: All in House Service is geen reinigingsabonnement, het is een vlekken- en constructieservice. Opgespaarde vlekken en algehele aanvuiling vallen niet onder de service. 

Heb je een probleem wat niet onder de service valt of heb je toch behoefte aan een volledige meubelreiniging? Ook hierbij helpen wij graag! Voor alle gevallen buiten de servicevoorwaarden gaan wij indien mogelijk samen met je op zoek naar een passende oplossing. Indien je hiervan gebruik wilt maken neem dan contact op met ons Customer Care team, zij helpen je graag verder.   

Van welk land wilt u de servicevoorwaarden weten?

Nederland
Frankrijk
België
Duitsland