Bewaar jouw originele aankoopfactuur van je nieuwe zitmeubel in combinatie met de servicevoorwaarden of servicecard uit de serviceset, of jouw originele aankoopfactuur van je nieuwe zitmeubel met het op naam geregistreerde certificaat dat jij per post of e-mail hebt ontvangen. Één van deze combinaties geldt als jouw officiële servicebewijs.
De meest voorkomende vlekken vallen allemaal onder All in House Service*.
Bij textiel/micoleder, afgedekt- en open leder reinigen wij vlekken van:
Alle dranken, zoals:
Alle voedingsmiddelen, zoals:
Bij textiel/microleder en afgedekt leder (niet bij open leder) reinigen wij ook:
Alle lichamelijke vlekken van mens en huisdier:
Alleen bij afgedekt leder reinigen wij ook:
Bij een vlek is snelheid essentieel. Meld jouw vlek daarom altijd binnen 3 dagen na ontstaan zodat we jou zo snel mogelijk kunnen helpen. Zo houden we samen jouw meubel vlekvrij.
Wij bieden de oplossing voor de volgende constructieproblemen*:
Let op: All in House Service is geen reinigingsabonnement, het is een vlekken- en constructieservice. Opgespaarde vlekken en algehele aanvuiling vallen niet onder de service.
Heb je een probleem wat niet onder de service valt of heb je toch behoefte aan een volledige meubelreiniging? Ook hierbij helpen wij graag! Voor alle gevallen buiten de servicevoorwaarden gaan wij indien mogelijk samen met je op zoek naar een passende oplossing. Indien je hiervan gebruik wilt maken neem dan contact op met ons Customer Care team, zij helpen je graag verder.
© All in House Service | Cookies – Algemene leverings- en verkoopvoorwaarden