Klantenservice

Veelgestelde vragen

Een vlek is altijd vervelend. Het is daarom belangrijk dat je de volgende stappen snel doorloopt: 

  • Probeer altijd de vlek direct na ontstaan te reinigen met onze meegeleverde reiniger. Voor gebruik hiervan kun je de gebruiksaanwijzing op de verpakking volgen.
  • Lukt het toch niet om de vlek te verwijderen? Meld deze dan zo snel mogelijk bij ons Customer Care team. Hierdoor is de kans op een succesvolle reiniging het grootst. 

Onze serviceprogramma’s en het impregneren van de stof zijn ideale hulpmiddelen om vlekken makkelijker te kunnen verwijderen. Het is echter geen reinigingsabonnement. Normale vervuiling ontstaat altijd na een bepaalde tijd. Het reinigen hiervan is niet bij de service inbegrepen.

Heb je een serviceprogramma van ons waarbij constructieservice is inbegrepen? Dan kun je snel en eenvoudig een service-aanvraag indienen via ons Digitale Service Center

De servicevoorwaarden van de All in House Service vind je hier.

Dit kun je gemakkelijk doen via onze Digitale Service Center

Hoe kunnen we je helpen?

De meeste informatie kun je gemakkelijk vinden op onze website. 

Jouw service-aanvraag kun je snel en eenvoudig indienen via ons 
 Digitale Service Center

Kun jij het antwoord op jouw vraag niet op onze website vinden? Vul het formulier in en we helpen je graag. Wij gebruiken jouw gegevens alleen om jouw gestelde vraag te beantwoorden.

Customer Care team:

NL: +31(0)88 – 111 0 580

BE: +32 (0) 331 80720

Van maandag t/m vrijdag tussen 09.00 uur – 12.00 uur en
13.00 uur – 16.00 uur.

Van welk land wilt u de servicevoorwaarden weten?

Nederland
Frankrijk
België
Duitsland